A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти "Борівський ліцей Чернівецької селищної ради"
Могилів-Подільського району Вінницької області

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Дата: 02.06.2021 21:50
Кількість переглядів: 143

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/pochatkova-shkola/innovaciyi/oriyentovni-vimogi-do-kontrolyu-ta-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-pochatkovoyi-shkoli
Оцінювання учнів 1-х класів http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61761/
Оцінювання учнів 2-го класу https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NMO-1154.pdf
Оцінювання учнів 3-4 -х класів https://nus.org.ua/news/yak-otsinyuvaty-uchniv-3-4-klasiv-nush-metodychni-rekomendatsiyi/
Оцінювання учнів 5-6 - х класів https://nus.org.ua/articles/otsinyuvannya-v-5-klasi-nush
Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі https://drive.google.com/file/d/1J6DP9-FNEKDOSYS3u8ky2GExkU1Sh3Q2/view
КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти https://mon.gov.ua/storage/app/media/regulatorna_dijalnist.pdf
Орієнтовні вимоги: 

 - українська мова та література
 - зарубіжна література 
 - іноземна мова 
 - математика 
 - історія 
 - географія 
 - біологія 
 - хімія 
 - фізика і астрономія 
 - правознавство 
 - інформатика 
 - основи здоров'я 
 - мистецтво 
 - трудове навчання 
 - фізична культура

Критерії оцінювання окремих видів робіт з навчальних предметів

Оцінювання різних видів робіт з української мови та літератури
Оцінювання проєктів
Оцінювання презентації
Оцінювання роботи в групах і парах

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора