Матеріально-технічна база закладу 2019-2020 н.р.
Приміщення закладу введено в дію в 1980 році, типовий проект потужністю 624 місць з таким ліцензованим обсягом: початкова освіта 124 учні, базова освіта 300 учнів, повна загальна середня освіта 200 учнів (сертифікат №000550).
Приміщення та територія закладу є типовими та відповідають державним санітарно-гігієнічним нормам щодо утримання ЗЗСО. Площа території становить 2 5871 га, площа приміщень закладу - 5794 м2
Навчальні класи та кабінети забезпечені меблями на 70 %.
Наявне централізоване водопостачання проточна холодна вода, гаряча вода за рахунок бойлеру, ВЕТ.
Харчоблок знаходиться в приміщенні закладу. Забезпеченість необхідним технологічне обладнанням становить 70%. Приміщення харчоблоку розраховане на 156 місць, загальна площа становить 198,5 м2.
Навчальний заклад працює за кабінетною системою. Всього класних кімнат – 28. Наявні бібліотека, спортивний зал, стадіон з футбольним полем, біговою доріжкою, ямою для стрибків, спортивний майданчик зі штучним покриттям, тренажерний та тенісний зали.
Спортивні споруди і майданчики мають такі розміри та технічний стан:
- 1 спортивний майданчик для початкової ланки – 52 м2;
- 1 спортивний майданчик зі штучним покриттям – 156 м2;
- 1 спортивний зал – 162 м2;
-1 тренажерний зал – 30 м2;
-1 тенісний зал - 30 м2;
Рівень матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів складає 80%. Ефективно використовується база кабінетів фізики, хімії, географії, математики, іноземної мови, кабінет Захисту Вітчизни, комп’ютерний клас, кабінети 1 та 2 класу (НУШ), облаштовано ресурсну кімнату, наявний актовий зал площею125 м2
Кабінет фізики оновлено мультимедійним обладнанням та лабораторним приладдям. Кабінет хімії оснащено інтерактивною дошкою, проектором та ноутбуком
Кількість комп'ютерних класів - 10+1. Наявний доступ до всесвітньої інформаційної мережі Інтернет (швидкість доступу - 100Мбіт/с).
Учні забезпечені підручниками, програмовою художньою літературою на 80%. Книги зберігаються в належних умовах.
Інклюзивне освітнє середовище, універсальний дизайн та розумне пристосування
Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб.
Універсальний дизайн закладу створюється на таких принципах:
-
-
Рівність і доступність використання.
-
Надання однакових засобів для всіх користувачів: для уникнення відособлення окремих груп населення.
-
-
Гнучкість використання.
-
Дизайн повинен забезпечити наявність широкого переліку індивідуальних налаштувань і можливостей з урахуванням потреб користувачів.
-
-
Просте та зручне використання.
-
Дизайн повинен забезпечувати простоту та інтуїтивність використання незалежно від досвіду, освіти, мовного рівня та віку користувача.
-
-
Сприйняття інформації з урахуванням різних сенсорних можливостей користувачів.
-
Дизайн повинен сприяти ефективному донесенню всієї необхідної інформації до користувача незалежно від зовнішніх умов або можливостей сприйняття користувача.
-
-
Припустимість помилок.
-
Дизайн повинен звести до мінімуму можливість виникнення ризиків і шкідливих наслідків випадкових або ненавмисних дій користувачів.
-
-
Низький рівень фізичних зусиль.
-
Дизайн розраховано на затрату незначних фізичних ресурсів користувачів, на мінімальний рівень стомлюваності.
-
-
Наявність необхідного розміру і простору.
-
Наявність необхідного розміру і простору при підході, під’їзді та різноманітних діях, незважаючи на фізичні параметри, стан і ступінь мобільності користувача